onsdag den 3. april 2013

Heldet blæste min vej...

Knap havde jeg fået pustet liv i bloggenigen, før jeg har noget nyt og fantastisk at vise frem.

På Facebook deltog jeg i påskekonkurrencen hos netgarnbutikken www.figosmor.dk

Og jeg vandt!




Det skønneste sæt Addi Click Lace. Og vil I tro at jeg glæder mig til at prøve dem?!

Jeg deltager ikke så ofte i give-aways og konkurrencer, men denne præmie var da for lækker!

Det er næsten ærgerligt, at jeg først lige skal til kor, før der bliver tid til at lege med garn og nye Rolls Royce-pinde ;-)

Kig forbi figosmor.dk. Der er mange spændende garner og nogle helt unikke hæklerier!

- Posted using BlogPress from my iPad

11 kommentarer:

Eva sagde ...

Uh, hvor er du heldig:)

Strikkeglæde sagde ...

Skønt at være så heldig, tillykke - dem havde jeg også sat næsen op efter :-)

Sylvia sagde ...

Du er vel en heldiggris, Berit!

christunte sagde ...

Fedt! Tillykke!

Madam Munch sagde ...

ja det var en dejlig gave at vinde. Nogen gange skal man være heldig. Jeg er sikker på, at du bliver glad for dem, jeg strikker kun med Addi lace

Kirsten sagde ...

Hvor er det dejligt for dig - tillykke heldige dig :))

Unknown sagde ...

Rigtig stort til lykke og god fornøjelse med strikningen.

Strikkeheksen sagde ...

Dit heldige asen, Berit :-)
Skønne projekter, du har lavet siden sidst - jeg er fuldstændig fortabt i mariehønen og sneglen - de er da bare SÅ søde :-)

Berit sagde ...

@ Lene: Mariehønen og Søren Snegl er lavet til min sanglærer, som har musik/sang med små børn og børn med særlige behov. Det ville jeg rigtig gerne lave noget til, så sangen også bliver visuel for børnene. Ideen er frit efter bloggen Frk. Garnglad.

dqpage sagde ...

Hvor heldig kan man lige være ?

Fru Knudsen sagde ...

tillykke med gevinsten, godt du fik pustet lidt til bloggen igen