lørdag den 26. november 2011

Så bliver det ikke ret meget bedre, rent sang- og musikmæssigt

Kl. 10 var jeg til workshop med den engelske korleder og gospelsanger, Peter Francis - Wauw! Det var en helt vildt fed musikalsk oplevelse.

Desværre kunne jeg ikke få det hele med for kl. 15 skulle de voksne i familien ind og se Mamma Mia i Århus Musikhus. Også ganske, ganske godt!

Imorgen er der GOSPEL-GUDSTJENESTE i Saralystkirken i Højbjerg, hvor vi og et par andre kor er de musikalske indslag. Kom gerne og vær med!

3 kommentarer:

dqpage sagde ...

hej Berit
Det var ellers ikke så dårligt med et musikalsk arrangement idag..
God fornøjelse med det
mvh Mona

Strikkeheksen sagde ...

Lyder herligt, Berit :-)

Sikken en underskøn rød Camomille, du har fået lavet - jeg sad og tænkte på, at jeg også måtte ha´sådan én, indtil jeg kom til at kikke hen på bøjlerne i garderoben - jeg HAR jo strikket en KNALDRØD Camomille - for pokker, det må skyldes arbejdspresset ;-)

Helle : sagde ...

Uha Berit det Gospel lyder bare godt.