søndag den 11. oktober 2009

Kaffepause og kongelige horn

Jeg har fået sorteret gl. opskrifter og sat i ringbind. Der ligger nu en giga-bunke på stuegulvet, som skal i papircontaineren. Det er gl. blade og opskrifter, som ikke længere er "in". Nu har jeg to ringbind med opskrifter, som er nemme at bladre i. Skønt.

Vi havde i går besøg af min Fætter fra Las Vegas. Han har ikke været i DK siden Mai blev født for 11 år siden og med sig havde han sin smukke kone, som vi hidtil kun har set på billeder. Det blev en rigtig hyggelig eftermiddag og aften, hvor en stor del af den jyske familie var på Bryggeriet i Århus.
Ligenu er der helt ro i huset, for begge børn er hos kammerater, så om lidt vil jeg tage en frisk kop kaffe og smage på de "kongelige horn", som jeg lige har bagt med fyld af æblemos og marcipan. Og så lidt strik...
God søndag!












3 kommentarer:

nynne sagde ...

Du er da ernægisk. Kun da godt lige spie et horn eller to og drikke en kop kaffe - skønne ser de ud.

Helle : sagde ...

Bare det var mig der havde fået rydet op i mine opskrifter, men jeg kan bare ikke smide de gamle ud.

De horn ser godt nok mums ud !

Tine sagde ...

Det er så dejligt, når man får ryddet op.
Man finder nogen opskrifter man pludselig får lyst til at strikke og nogen man undrer sig over, hvorfor man gemte dem :-)


Uhm. Hvor ser de horn lækre ud!