mandag den 8. januar 2007

Januar-udsalg.....

Først godt nytår til alle. Julen var ultra-travl og jeg nåede kun til at tænke på at blogge. Vi fik endelig gjort vores store ombygningsprojekt af køkken og stue færdig, sådan ca. den 22. december, så vi kunne holde jul, hvor mormor, morfar, oldefar, moster, onkel og fætter Simon og fætter Sebastian kom hjem til os. Det var meget hyggeligt.

Jeg troede jeg skulle på januar-udsalg hos min veninde Jette, men faldt selvfølgelig for alt andet: strømpegarn til ca. 5 par strømper, fritidsgarn til filtede futter og button-hole-bags, og "army"-garn til en hættetrøje til Emil. Der var garn for en mindre formue, men skønt var det.....

Idag har jeg været hjemme, da Emil fik et maveonde i går og først sov kl. 04.00 i nat, så vi har brugt dagen på at sove og være dovne. Jeg har dog her i eftermiddag fået strikket et par hjemmefutter færdige i rød og pink fritidsgard, som nu skal en tur i vaskemaskinen. Det er en kollega som har bestilt dem og de er mit første forsøg på at filte. Men jeg er optimist og har allerede planer om et par tasker og én er allerede afsat til samme kollega. Jeg kan ikke finde det rigtige kabel til digi-cam, så I må vente med billeder indtil jeg får styr på det.



Ingen kommentarer: